Водещи 5 най-лоши грешки за почистване на фирмени показания

Почистването на бизнес надписи е съществен компонент на вашата бизнес реклама и промоция, но неправилната надпис може да причини дори повече вреда на вашата фирма, отколкото да помогне. Лошо разработените индикации могат да предложат на потребителите въздействието, че не сте надежден или експертен бизнес, а също така всъщност могат да започнат да трансформират клиентите. Подходящото оформление на индикатора не изисква специалист дизайнер, а просто отлична концепция за какво да внимавате, когато проектирате индикатори за вашия бизнес за почистване.

1. Без знаци

Единствената точка, по-лоша от отрицателната индикация, е липсата на никаква индикация. Без табели за вашата почистваща компания не можете да рекламирате и потребителите не могат да разпознаят вашите камиони. Не бъдете просто допълнителни коли и камиони или микробуси, позволете на потребителите, а също и на бъдещите потребители да разпознаят само, че трябва да изградите разпознаваемостта на вашата марка, както и да повлияете на нужда.

2. Неправилен размер

Когато купувате индикации за вашите камиони за почистващи фирми или витрини на търговски обекти, е важно да намерите най-ефективната зона за вашата табела и да я измерите. Няма "общи размери" за знаците, както и избирането на такъв рискува индикаторът да не е подходящ за вашите изисквания. Застъпете прозорците на централата за почистване, за да научите какъв размер е необходим за пълно застрахователно покритие или какъв размер със сигурност ще изглежда най-добре за малък рекламен знак. Когато определяте индикациите за автомобили за вашите автомобилни седани или за почистване на отделни превозни средства, вие ще искате да избягвате поставянето на знаци върху фугите на вратите, както и подреждането и трябва да знаете къде ставите и чистачките на домашните прозорци попадат на прозорците, за да проектирате вашите индикации по подходящ начин.

3. Лош дизайн

Неадекватно развит знак може да бъде вълнуващ, зает и труден за преглед. Когато започвате стила за индикациите на вашата компания за плувни басейни, имайте предвид вашето съобщение.

Използвайте своите твърди цветове, както и дизайн на лого, за да създадете приятен, интензивен стил, но се опитайте да го запазите до минимум 3 нюанса. Дизайн с контрастни цветове за най-добро въздействие, като се има предвид, че цветовете, които са също толкова сходни, ще изчезнат в дизайна. Вашите текстови нюанси трябва да са светли и обратно, ако изберете тъмна история. Това създава по-забележим, както и естетически привлекателен индикатор. Добавете снимки на вашия професионален персонал или пенливи услуги, за да разработите дизайн, който със сигурност ще мотивира потребителите.

4. Размер на текста

Един от най-неадекватните признаци на почистваща фирма губи посланието си в лош дизайн, който е твърде малко за четене. Искате вашите промоции за почистване, както и името на фирмата да бъдат ефективни и четливи, така че простотата е от решаващо значение. Основните стилове на шрифтове като Influence или Helvetica са силни, както и лесни за преглед, докато стиловете на шрифтовете на скриптове е трудно да се видят при бързане.

Плащайте отблизо лихва към височината на писмото си. Ако възнамерявате да направите голям ефект, трябва да имате голямо послание. Името на вашата фирма за почистване, както и да се свържете с подробности, трябва да се виждат отдалеч. Всеки 1 "текст се показва на 10 фута, така че използвайте това като стандарт за създаване на забележимо съобщение.

5. Лош монтаж / грешен продукт

Когато инсталирате индикатора за вашата почистваща фирма, независимо дали е в магазина или в работни автомобили, искате да изглежда професионално. Ако бързате с инсталирането, това може да повреди вашата индикация, както и да изглежда евтино. Можете да откриете насоки онлайн и от вашата печатница, така че бъдете положителни, за да спрете неправилната вноска.

Ако искате повече информация за боядисване на входове, просто отворете тази страница.

Не използвайте пластмаса и също така се опитвайте да поставите банер като табелка на вратата, а също така внимателно проектирайте табелите за домашни прозорци, така че да не блокират напълно вашите прозорци. Ако имате притеснения относно инсталирането на индикатор или покупката, постоянно говорете с експертите.

Неадекватно създадените знаци могат да дадат на потребителите усещането, че не сте надеждна или специализирана компания, както и наистина да започнете да отхвърляте клиентите. Правилният дизайн на знака не се нуждае от специализиран дизайнер, а само добра идея за какво да внимавате, когато създавате знаци за вашата почистваща компания.

Единствената точка, дори по-лоша от лошия индикатор, е липсата на никакъв знак. Когато измервате знаци за товарни автомобили за вашите автопаркове или почиствате отделни превозни средства, ще искате да се държите далеч от позициониращите индикатори върху фугите на вратите и също така да подреждате, както и трябва да знаете къде са фугите и чистачките на прозорците на домовете на прозорците, за да направите вашите индикатори съответно.

Най-неефективните индикации за почистващи фирми предават посланието си в лош дизайн, който е също толкова малък за четене.

Comments

Popular posts from this blog

Намиране на подходящия гледач за вас и членовете на вашето семейство

Ремонт на покривна система на апартаменти